My Secret Life

„Już dobrze, Słoneczko, już dobrze”
szepcząc ścierasz łzy z mojej twarzy
„Proszę, uśmiechnij się do mnie,
jestem z Tobą teraz i na zawsze”.

Wieczorem, całuję Cię na dobranoc
rankiem, witam rozkoszą objęć,
tanecznym rytmem splecionych ciał,
dniem, jestem w Moim Secret Life.

Lekkim krokiem przemierzam życie,
idziesz obok mnie, zwierzając namiętnie
„ kocham Cię bardzo, do końca świata
i jeden dzień więcej”

Nocą, gdy zasypiasz szepczę gorąco
„jesteś najlepszym kochankiem pod słońcem,
słodyczą mego życia, a nasz związek
szerokim pasmem mojego szczęścia”

Budzę się, piękny czar prysnął,
miejsce obok pustką świeci,
tuląc poduszkę Twoją w ramionach
opuszczam świat. Witaj My Secret Life.

Noname

Informacje o Ladegis

"If you don't go over and refresh your thought paths, they start to overgrow" „Jeśli się nie przechodzi i nie odświeża ścieżek myślowych, zaczynają zarastać” H. G. Wells
Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „My Secret Life

  1. Ultra pisze:

    Każda strata boli, szczególnie mocno, gdy przez lata razem, a potem samotność.
    Zasyłam serdeczności

    Polubienie

  2. JR pisze:

    *****❤️…….

    Polubione przez 1 osoba

  3. Ten wiersz jest na prawdę przejmujący.. Pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.